Search
Now showing items 1-4 of 4
SOI-LAT MORPHOLOGY’S ELEMENTS AND INFLUENCES ON URBAN TRANSFORMATION.
;
องค์ประกอบของสัณฐานซอยลัดและอิทธิพลต่อการเปลี่ยนแปลงชุมชนเมือง
Soi-Lat, shortcut street, is one of key phenomena in Bangkok's urban morphology, found generally with large land areas in the city. By investment and land development, the change could be noticed of Soi-Lat physical forms ...
Project Impact Tunnel of passage under Maharaja Road and Na Phra Lan Road towards connecting the surrounding area.
;
ผลกระทบของโครงการ อุโมงค์ทางเดินลอดถนนมหาราช และถนนหน้าพระลานที่มีต่อการเชื่อมต่อพื้นที่โดยรอบ
The objective of the research is to compare the effects of the tunnels under Maharaj Road and Na Phra Lan Road on the connection of the area. The research was carried out using two methods. The first method by studying ...
The Study of Urban Morphology and Physical Factors Effects to Pedestrian Selection Behavior in Bangkok
;
ผลการศึกษารูปแบบสัณฐานเมืองและปัจจัยทางกายภาพที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกเส้นทางสัญจรทางเท้าในเขตกรุงเทพมหานคร
The purpose of this research was to study the relationship between urban morphology and physical environment Effects to Pedestrian Selection by using a morphological theory set to study urban mobility network accessibility, ...
The Study of Urban Morphology and Physical Factors Effects to Pedestrian Selection Behavior in Bangkok
;
ผลการศึกษารูปแบบสัณฐานเมืองและปัจจัยทางกายภาพที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกเส้นทางสัญจรทางเท้าในเขตกรุงเทพมหานคร
The purpose of this research was to study the relationship between urban morphology and physical environment Effects to Pedestrian Selection by using a morphological theory set to study urban mobility network accessibility, ...