Search
Now showing items 1-4 of 4
Marketing Mix 4E that Influence Participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival
;
ส่วนประสมการตลาด 4Es ที่มีอิทธิพลในการเข้าร่วมงานประเพณีสงกรานต์พระประแดง
This Article aimed to study (1) the marketing mix 4Es that influences participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival 2) the service quality that influences participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival. The ...
Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization Group
;
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการเข้าชมงานเพ็ทเอ็กซ์โปของกลุ่มผู้เลี้ยงสัตว์เสมือนสมาชิกในครอบครัว
The objectives of this research were to: 1) study the perception of the service marketing mix elements on the visit to the Pet Expo, 2) study satisfaction, intention to recommend, and intention to revisit the Pet Expo, 3) ...
Railway Tourism Attributes to Create Train Tourism Experiences in Thailand
;
คุณลักษณะการท่องเที่ยวทางรางสู่การสร้างประสบการณ์การท่องเที่ยวโดยรถไฟในประเทศไทย
The railway tourism in Thailand has been operational under the management of the State Railway of Thailand since 1977. It involves utilizing passenger trains that venture off the conventional routes. Recently, a tourism ...
The Situations and Constraints Analysis of Low Carbon Tourism for Sustainability Tourism Development
;
การวิเคราะห์สภาพการณ์และอุปสรรคทางการท่องเที่ยวคาร์บอนต่ำเพื่อการพัฒนาการท่องเที่ยวอย่างยั่งยืน
This research aims to achieve the following objectives: 1) To investigate the current situation of low-carbon tourism in Thailand and to explore the constraints of low-carbon tourism development in Thailand from the supply ...