Search
Now showing items 1-5 of 5
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
;
การพัฒนารูปแบบการสร้างตราสถานที่เพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในการเป็นจุดหมายปลายทางของอุตสาหกรรมไมซ์ ประเทศไทย
The research was aimed to (1) investigate and analyze current situations and a post COVID-19 trend in the MICE industry in Thailand, (2) evaluate resource of the MICE industry, readiness and potential, and competitive ...
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
;
การพัฒนาเครือข่ายผู้ประกอบการธุรกิจที่พักขนาดเล็ก
เพื่อการจัดการวิกฤตการณ์อย่างยั่งยืน ในเขตพื้นที่อำเภอปราณบุรี จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
The objectives of this research were 1) To analyze the context and situation of entrepreneur small lodging business in the area of Pranburi districts, Prachuap Khiri Khan province and 2) The development of small lodging ...
Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok
;
ปัจจัยความสำเร็จในการจัดงานอีเวนต์สำหรับโรงแรม 5 ดาว ที่ได้รับมาตรฐานการบริหารการจัดงานอย่างยั่งยืนประเทศไทย (TSEMS) ในเขตกรุงเทพมหานคร
This research aims to: (1) study the operations, approaches, methods, challenges, and obstacles of organizing business events at 5-star hotels accredited with Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS), (2) ...
Innovative Service Robot Adoption using Service Quality Assessment in Five-Star Hotel in Bangkok
;
การยอมรับนวัตกรรมโดยใช้การประเมินคุณภาพบริการของหุ่นยนต์บริการในโรงแรม 5 ดาวในเขตกรุงเทพมหานคร
The five-star hotel industry in urban areas is highly competitive to attract customers. The innovation of service robot technology has been introduced to provide convenience for customers and interest of the hotel business, ...
THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURS
;
โมเดลนวัตกรรมเชิงสร้างสรรค์ด้วยประสบการณ์ตราสินค้าสู่ความจงรักภักดีของลูกค้า
ในธุรกิจพอชเทลของผู้ประกอบการยุคใหม่
This research aims 1) to analyze the situations of creative innovation and brand experience factors that affect customer loyalty in the poshtel business, 2) to analyze the confirmatory factor analysis of poshtel brand ...