Search
Now showing items 1-10 of 21
MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILAND
;
การพัฒนาโมเดลการตลาดเมืองไมซ์ซิตี้สู่ความสำเร็จในการขับเคลื่อนยุทธศาสตร์เมืองไมซ์ภาคตะวันออกเฉียงเหนือของประเทศไทย
The purposes of this study were 1) to explore the situation of MICE City’s marketing in the Northeastern Region of Thailand, 2) to develop the MICE City’s marketing model toward the success of driving MICE City’s strategy ...
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
;
การพัฒนารูปแบบการสร้างตราสถานที่เพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในการเป็นจุดหมายปลายทางของอุตสาหกรรมไมซ์ ประเทศไทย
The research was aimed to (1) investigate and analyze current situations and a post COVID-19 trend in the MICE industry in Thailand, (2) evaluate resource of the MICE industry, readiness and potential, and competitive ...
THE DEVELOPMENT OF GEO-CLONING EXHIBITION MODEL TO THE REGIONS OF THAILAND
;
การพัฒนารูปแบบงานแสดงสินค้าโคลนนิ่งสู่ภูมิภาคของประเทศไทย
Exhibition industry plays an important role in driving country’s economy. Geo-cloning exhibition model is the key strategy to stimulate the distribution of income to regional economy. This research aims to 1) study current ...
DRIVING TO IMPROVE THE EFFICIENCY OF THE WELLNESS SERVICE IN HOMESTAY IN THAILAND
;
การขับเคลื่อนการยกระดับประสิทธิภาพการให้บริการเชิงสุขภาพในกลุ่มธุรกิจที่พักประเภทโฮมสเตย์ในประเทศไทย
The purposes of this research are to study trends in health services provided by homestay businesses in Thailand in order to analyze confirmatory factors regarding the effectiveness of health services in the homestay ...
Development Of Healthy Chinese Pastry For Snack Break At Events In The MICE City Of Thailand
;
การพัฒนาขนมเปี๊ยะสุขภาพเพื่อเป็นอาหารว่างสำหรับงานอีเวนต์ในเขตพื้นที่ไมซ์ซิตี้ประเทศไทย
The purposes of this research were 1) to study the behavior and marketing mix of consumers of Healthy Chinese Pastry in MICE City, Thailand, 2) to design Healthy Chinese Pastry for event snacks, and 3) to provide a guideline. ...
THE DEVELOPMENT OF CORPORATE STRATEGY THROUGH NEW PRODUCT DEVELOPMENT: THEMED HOTEL FOR FAMILY TOURISM
;
การพัฒนากลยุทธ์ระดับองค์กรด้วยการสร้างผลิตภัณฑ์ใหม่ ธีมโฮเทลสำหรับการท่องเที่ยวแบบครอบครัว
This research aims to 1) study the trends of themed hotel for family tourism 2) examine confirmatory factor analysis of strategic management of themed hotel for family tourism 3) present the development guideline of corporate ...
Human Resource Competency Standard Elements of Concert Business
;
องค์ประกอบมาตรฐานสมรรถนะทรัพยากรมนุษย์ในธุรกิจรับจัดงานคอนเสิร์ต
The study of "Human Resources Competency Standard Elements of Concert Business." aimed to 1) evaluate the human resources competency standard elements 2) compare the differences in opinion levels of public and private ...
The Development of Capabilities Needed for Organizers to Create Own Exhibitions toward Business Sustainability
;
การพัฒนาศักยภาพที่จำเป็นสำหรับผู้จัดงานต่อการสร้างงานแสดงสินค้าที่เป็นของตนเองสู่ความยั่งยืนทางธุรกิจ
The objectives of this research are 1) to study capabilities needed for organizers to create own exhibitions, 2) to test relationships of capabilities needed to create own exhibitions over outcomes and advantages for ...
Creative Tourism for Elderly Tourists in the old town area along the Phetchaburi River, Phetchaburi Province
;
รูปแบบการท่องเที่ยวเชิงสร้างสรรค์ย่านชุมชนเมืองเก่าริมแม่น้ำเพชรบุรี จังหวัดเพชรบุรีเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวสูงอายุ
The purpose of this research was to study a creative tourism model in the old town along the Phetchaburi River. to accommodate elderly tourists and presents a creative tourism route in the old town community along the ...
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
;
การพัฒนาเครือข่ายผู้ประกอบการธุรกิจที่พักขนาดเล็ก
เพื่อการจัดการวิกฤตการณ์อย่างยั่งยืน ในเขตพื้นที่อำเภอปราณบุรี จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
The objectives of this research were 1) To analyze the context and situation of entrepreneur small lodging business in the area of Pranburi districts, Prachuap Khiri Khan province and 2) The development of small lodging ...