Search
Now showing items 1-7 of 7
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
;
การพัฒนารูปแบบการสร้างตราสถานที่เพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในการเป็นจุดหมายปลายทางของอุตสาหกรรมไมซ์ ประเทศไทย
The research was aimed to (1) investigate and analyze current situations and a post COVID-19 trend in the MICE industry in Thailand, (2) evaluate resource of the MICE industry, readiness and potential, and competitive ...
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
;
การพัฒนาเครือข่ายผู้ประกอบการธุรกิจที่พักขนาดเล็ก
เพื่อการจัดการวิกฤตการณ์อย่างยั่งยืน ในเขตพื้นที่อำเภอปราณบุรี จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
The objectives of this research were 1) To analyze the context and situation of entrepreneur small lodging business in the area of Pranburi districts, Prachuap Khiri Khan province and 2) The development of small lodging ...
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
;
ปัจจัยส่วนผสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการเลือกใช้บริการห้องประชุมสัมมนาของโรงแรมระดับ 4 ดาว ในเขตกรุงเทพมหานคร หลังสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด - 19
The purpose of this research was to study the marketing mix that influenced the decision to use the seminar room service of a 4-star hotel in Bangkok after the epidemic of the COVID-19 virus. The sample group was 400 ...
Guidelines for development of healthy Chinese Banquet Business in Nakhon Pathom
;
แนวทางการพัฒนาธุรกิจอาหารโต๊ะจีนเพื่อสุขภาพของจังหวัดนครปฐม
The objectives of this study are: 1) to investigate the factors influencing the decision to use healthy Chinese banquet services, 2) create guidelines for the development of healthy menu options specifically for Chinese ...
Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok
;
ปัจจัยความสำเร็จในการจัดงานอีเวนต์สำหรับโรงแรม 5 ดาว ที่ได้รับมาตรฐานการบริหารการจัดงานอย่างยั่งยืนประเทศไทย (TSEMS) ในเขตกรุงเทพมหานคร
This research aims to: (1) study the operations, approaches, methods, challenges, and obstacles of organizing business events at 5-star hotels accredited with Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS), (2) ...
DEVELOPMENT OF ANTECEDENT FACTOR MODEL OF BUSINESS CONTINUITY AND RESTAURANT BUSINESS INNOVATION OF HOTEL INDUSTRY IN THAILAND: A CASE STUDY OF DUSIT THANI (PUBLIC) COMPANY LIMITED
;
การพัฒนาตัวแบบเชิงสาเหตุปัจจัยด้านความต่อเนื่องและนวัตกรรมทางธุรกิจภัตตาคารของผู้ประกอบการธุรกิจโรงแรมขนาดใหญ่ในประเทศไทย: กรณีศึกษา บริษัท ดุสิตธานี จำกัด (มหาชน)
This research aimed to study 1) the model for developing business continuity and innovation in the restaurant business, 2) a confirmatory factor analysis of the model for developing business continuity and innovation in ...
THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURS
;
โมเดลนวัตกรรมเชิงสร้างสรรค์ด้วยประสบการณ์ตราสินค้าสู่ความจงรักภักดีของลูกค้า
ในธุรกิจพอชเทลของผู้ประกอบการยุคใหม่
This research aims 1) to analyze the situations of creative innovation and brand experience factors that affect customer loyalty in the poshtel business, 2) to analyze the confirmatory factor analysis of poshtel brand ...