Search
Now showing items 1-9 of 9
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
;
การพัฒนารูปแบบการสร้างตราสถานที่เพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในการเป็นจุดหมายปลายทางของอุตสาหกรรมไมซ์ ประเทศไทย
The research was aimed to (1) investigate and analyze current situations and a post COVID-19 trend in the MICE industry in Thailand, (2) evaluate resource of the MICE industry, readiness and potential, and competitive ...
Development Of Healthy Chinese Pastry For Snack Break At Events In The MICE City Of Thailand
;
การพัฒนาขนมเปี๊ยะสุขภาพเพื่อเป็นอาหารว่างสำหรับงานอีเวนต์ในเขตพื้นที่ไมซ์ซิตี้ประเทศไทย
The purposes of this research were 1) to study the behavior and marketing mix of consumers of Healthy Chinese Pastry in MICE City, Thailand, 2) to design Healthy Chinese Pastry for event snacks, and 3) to provide a guideline. ...
Human Resource Competency Standard Elements of Concert Business
;
องค์ประกอบมาตรฐานสมรรถนะทรัพยากรมนุษย์ในธุรกิจรับจัดงานคอนเสิร์ต
The study of "Human Resources Competency Standard Elements of Concert Business." aimed to 1) evaluate the human resources competency standard elements 2) compare the differences in opinion levels of public and private ...
The Development of Capabilities Needed for Organizers to Create Own Exhibitions toward Business Sustainability
;
การพัฒนาศักยภาพที่จำเป็นสำหรับผู้จัดงานต่อการสร้างงานแสดงสินค้าที่เป็นของตนเองสู่ความยั่งยืนทางธุรกิจ
The objectives of this research are 1) to study capabilities needed for organizers to create own exhibitions, 2) to test relationships of capabilities needed to create own exhibitions over outcomes and advantages for ...
Creative Tourism for Elderly Tourists in the old town area along the Phetchaburi River, Phetchaburi Province
;
รูปแบบการท่องเที่ยวเชิงสร้างสรรค์ย่านชุมชนเมืองเก่าริมแม่น้ำเพชรบุรี จังหวัดเพชรบุรีเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวสูงอายุ
The purpose of this research was to study a creative tourism model in the old town along the Phetchaburi River. to accommodate elderly tourists and presents a creative tourism route in the old town community along the ...
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
;
การพัฒนาเครือข่ายผู้ประกอบการธุรกิจที่พักขนาดเล็ก
เพื่อการจัดการวิกฤตการณ์อย่างยั่งยืน ในเขตพื้นที่อำเภอปราณบุรี จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
The objectives of this research were 1) To analyze the context and situation of entrepreneur small lodging business in the area of Pranburi districts, Prachuap Khiri Khan province and 2) The development of small lodging ...
Assessment of Bachelor of Technology Programs in Hotel Studies (Continuing), Nakhon Pathom Vocational College Using the CIPPI Model
;
การประเมินหลักสูตรเทคโนโลยีบัณฑิต สาขาวิชาการโรงแรม (ต่อเนื่อง) วิทยาลัยอาชีวศึกษานครปฐมโดยใช้โมเดลซิปป์ไอ
The objective of this research were 1) to evaluate graduate technology programs of Hotel Academic Program (Continuing) (2020 revised curriculum) of Nakhon Pathom Vocational College According to the CIPPI Model, it consists ...
STRATEGIES FOR DEVELOPING THAI CINEMATIC SOFT POWER TO PROMOTE TOURISM DESTINATIONS
;
กลยุทธ์การสร้างซอฟต์พาวเวอร์ในภาพยนตร์ไทยเพื่อส่งเสริมจุดหมายปลายทางการท่องเที่ยว
The objectives of this research are 1) to study circumstances and trends of elements contributing to Thai cinematic soft power to promote tourism destinations in Thailand, 2) to study causal elements for Thai films that ...
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
;
ปัจจัยส่วนผสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการเลือกใช้บริการห้องประชุมสัมมนาของโรงแรมระดับ 4 ดาว ในเขตกรุงเทพมหานคร หลังสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด - 19
The purpose of this research was to study the marketing mix that influenced the decision to use the seminar room service of a 4-star hotel in Bangkok after the epidemic of the COVID-19 virus. The sample group was 400 ...