Search
Now showing items 1-4 of 4
A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILAND
;
กลยุทธ์การออกแบบการให้บริการเพื่อยกระดับประสบการณ์แบบปกติใหม่ของลูกค้าโรงแรมเครือข่ายแบบหรูหราริมชายหาดฝั่งอันดามันของประเทศไทย
This research aims 1) to analyze unique attributes of luxury chain hotels in Andaman Coast of Thailand in formulating service design strategy to create customer experience, 2) to examine new normal service design currently ...
THE EFFECTS OF PERCEIVED RISK FROM THE COVID-19 PANDEMIC AND EMOTIONAL SOLIDARITY ON SUPPORT FOR TOURISM OF LOCAL RESIDENTS IN LANTA ISLAND, KRABI PROVINCE: MEDIATING ROLE OF ATTITUDES
;
อิทธิพลของการรับรู้ความเสี่ยงจากการแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด-19 และความรู้สึกเป็นอันหนึ่งอันเดียวกันที่ส่งผลต่อการส่งเสริมการท่องเที่ยวของคนในพื้นที่เกาะลันตา จังหวัดกระบี่: บทบาทของทัศนคติในฐานะตัวแปรส่งผ่าน
The aims of this research were to 1) study the effect of perceived risk on support for tourism; 2) study the effect of emotional solidarity on support for tourism; 3) analyze attitudes as a mediating variable of the ...
Food waste management guideline for events industry in the perspective of venues provider.
;
แนวทางการจัดการขยะอาหารสำหรับงานอีเวนต์ในมุมมองของผู้ให้บริการสถานที่จัดงาน
In the event industry, where humans gather, some food is produced for parties to serve a large number of participants, causing food surpluses and food waste that affect the economy, society, and environment. Therefore, ...
HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT GUIDELINE FOR INTERNATIONAL HOTEL CHAINS AFTER COVID-19 PANDEMIC.
;
แนวทางการพัฒนาทุนมนุษย์ในธุรกิจโรงแรมเครือข่ายนานาชาติหลังสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด-19
COVID-19 pandemic caused a lot of manning loss. Therefore, hotel businesses must prepare to develop human capital to meet the needs of customers in the future. This research aims to (1) study the limitations and obstructions ...