Recent Submissions

  • Thumbnail

    Marketing Mix 4E that Influence Participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival 

    Collection: Theses (Ph.D) - Tourism Management / ดุษฎีนิพนธ์ – การจัดการการท่องเที่ยว โรงแรม และอีเวนต์
    Type: Thesis
    ศุภิสรา ว่องอัครัชสกุล (Silpakorn University, 28/6/2024)
    This Article aimed to study (1) the marketing mix 4Es that influences participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival 2) the service quality that influences participation in the Phra Pradaeng Songkran Festival. The ...
  • Thumbnail

    The experiences of participants that influence their Engagement to attending music festivals in Thailand 

    Collection: Theses (Ph.D) - Tourism Management / ดุษฎีนิพนธ์ – การจัดการการท่องเที่ยว โรงแรม และอีเวนต์
    Type: Thesis
    นพมาศ ยศเรศ (Silpakorn University, 28/6/2024)
    This Article aimed to study (1) the marketing mix factors (8P’s) of participants that influence their engagement to attending music festivals in Thailand 2) Experiential Marketing of participants that influence their ...
  • Thumbnail

    Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok 

    Collection: Theses (Ph.D) - Tourism Management / ดุษฎีนิพนธ์ – การจัดการการท่องเที่ยว โรงแรม และอีเวนต์
    Type: Thesis
    ปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ (Silpakorn University, 28/6/2024)
    This research aims to: (1) study the operations, approaches, methods, challenges, and obstacles of organizing business events at 5-star hotels accredited with Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS), (2) ...
  • Thumbnail

    Guidelines for development of healthy Chinese Banquet Business in Nakhon Pathom 

    Collection: Theses (Ph.D) - Tourism Management / ดุษฎีนิพนธ์ – การจัดการการท่องเที่ยว โรงแรม และอีเวนต์
    Type: Thesis
    ยุวรินทร์ ปัญจสิริวิทย์ (Silpakorn University, 28/6/2024)
    The objectives of this study are: 1) to investigate the factors influencing the decision to use healthy Chinese banquet services, 2) create guidelines for the development of healthy menu options specifically for Chinese ...
  • Thumbnail

    Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization Group 

    Collection: Theses (Ph.D) - Tourism Management / ดุษฎีนิพนธ์ – การจัดการการท่องเที่ยว โรงแรม และอีเวนต์
    Type: Thesis
    ฐิติพรรณ เกษมสุข (Silpakorn University, 28/6/2024)
    The objectives of this research were to: 1) study the perception of the service marketing mix elements on the visit to the Pet Expo, 2) study satisfaction, intention to recommend, and intention to revisit the Pet Expo, 3) ...

View more


Copyright  ©  2024 Silpakorn University Central Library All Rights Reserved.
Theme by 
Atmire NV