ค้นหา
กำลังแสดงชิ้นงาน 1-10 จาก 12
THE DEVELOPMENT OF A CLOUD-BASED BLENDED LEARNING MODEL USING SYNECTICS APPROACH AND LATERAL THINKING TECHNIQUE TO ENHANCE PHOTOGRAPHY CREATIVE PROBLEM SOLVING ABILITY FOR RAJABHAT UNIVERSITY STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนแบบผสมผสานโดยใช้คลาวด์เป็นฐานร่วมกับกระบวนการซินเนคติกส์และเทคนิคการคิดนอกกรอบ เพื่อส่งเสริมความสามารถในการแก้ปัญหาเชิงสร้างสรรค์ทางการถ่ายภาพ ของนักศึกษามหาวิทยาลัยราชภัฏ
This research aims 1.To create a cloud-based blended learning model with synectics processes and lateral thinking techniques to enhance photography creative problem solving ability for Rajabhat University students. 2.To ...
DEVELOPMENT OF A MODEL FOR ENGAGEMENT IN ONLINE LEARNING USING GAMIFICATION CONCEPT TO ENHANCE ACHIEVEMENT MOTIVATION AND PROGRAMMING TEAMWORK SKILL OF UNDERGRADUATE STUDENTS OF RAJABHAT UNIVERSITY
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนออนไลน์แบบสร้างความสัมพันธ์ตามแนวคิดเกมมิฟิเคชันเพื่อเสริมสร้างแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์และทักษะการทำงานเป็นทีมเพื่อการเขียนโปรแกรมของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยราชภัฏ
The purpose of this research was to development of a model for engagement in online learning using gamification concept to enhance achievement motivation and programming teamwork skill of undergraduate students of Rajabhat ...
The Development of a Blended Instructional Model Using Augmented Reality and Innovative Design Based Learning to Enhance Abilities in Creative Jewely Design of Undergraduate Students
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนแบบผสมผสานโดยใช้ความเป็นจริงเสริมและการเรียนรู้การออกแบบนวัตกรรมเพื่อส่งเสริมความสามารถในการออกแบบเครื่องประดับเชิงสร้างสรรค์ของนักศึกษาระดับปริญญาตรี
A research and development has a purpose to (1) study current condition and needs of blended instructional model; (2) design and create instructional model; (3) conduct an experiment to study the effect of blended instructional ...
Development of Active Online Project-Based Learning Model Integrated with Design Thinking to Enhance Creative Problem-Solving Abilities and Creative Products of Undergraduate Students
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนรู้แบบโครงงานออนไลน์เชิงรุกที่บูรณาการร่วมกับกระบวนการคิดเชิงออกแบบ เพื่อส่งเสริมความสามารถการแก้ปัญหาเชิงสร้างสรรค์และผลงานสร้างสรรค์ของนักศึกษาระดับปริญญาบัณฑิต
This research aims to develop an active online project-based learning model integrated with Design Thinking (DT) concept to enhance creative problem-solving abilities and creative products of second-year undergraduate ...
Development of Online Learning Model by Using Collaborative Learning with ARCS Model to Enhance Achievement Motivation for Undergraduate Students
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนออนไลน์ โดยใช้การจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือร่วมกับวิธีการสอนตามรูปแบบ ARCS เพื่อส่งเสริมแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ สำหรับนักศึกษาระดับอุดมศึกษา
The objectives of this research were: 1. to study learning environment and demand for online learning Model by Using Collaborative Learning with ARCS Model to Enhance Achievement Motivation for Undergraduated Students 2. ...
THE DEVELOPMENT OF AN ONLINE LEARNING COMMUNITY MODEL BASED ON THE CONCEPT OF COLLABORATIVE LEARNING TO PROMOTE SKILLS IN USING TEACHING TECHNOLOGY ACCORDING TO THE PERFORMANCE OF TEACHERS PROFESSIONAL STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบชุมชนแห่งการเรียนรู้ออนไลน์ตามแนวคิดการเรียนรู้แบบร่วมมือเพื่อส่งเสริมทักษะการใช้เทคโนโลยีการสอน ตามสมรรถนะของนักศึกษาวิชาชีพครู
This research aims 1) to study the opinions of the model development, 2) to develop the learning community model, 3) to study the experimental use of the learning community model, and 4) to present the learning community ...
DEVELOPING A BLENDED ONLINE TRAINING MODEL TOGETHER WITH CASE STUDY AND COOPERATIVE LEARNING ACTIVITIES, INTRODUCTORY COURSE OF PHTHALMOLOGY TO IMPROVE COGNITIVE SKILLS OF EYE DISEASE FOR PROFESSIONAL NURSES
;
การพัฒนารูปแบบการอบรมออนไลน์แบบผสมผสาน ร่วมกับกิจกรรมเรียนรู้แบบกรณีศึกษาและการเรียนรู้แบบร่วมมือ หลักสูตรโรคทางจักษุวิทยาเบื้องต้น เพื่อเพิ่มทักษะการคิดวิเคราะห์โรคทางตา สำหรับพยาบาลวิชาชีพ
The objectives of this research were: 1) To study the conditions and needs of online training forms integrated with learning activities, case studies and cooperative learning for an introductory ophthalmology course to ...
THE DEVELOPMENT OF BLENDED LEARNING MODEL WITH COACH AND IMAGINEERING TO ENHANCE LEARNING AND INNOVATION SKILLS OF PRE-SERVICE TEACHERS RAJABHAT UNIVERSITY
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนแบบผสมผสานโดยใช้การสอนแบบโค้ชและการเรียนรู้แบบจินตวิศวกรรม เพื่อส่งเสริมทักษะการเรียนรู้และนวัตกรรมของนักศึกษาวิชาชีพครูมหาวิทยาลัยราชภัฏ
This research aims to: 1) study the status, problems and needs of learning model, 2) develop a blended learning model, 3) study the use of blended learning model, and 4) evaluate the blended learning model. Teaching in a ...
The Development of Blended Instructional Model in Art Education Based on Design Thinking and Practical Art Learning Integrated with Cognitive Tools to Enhance Creative Thinking and Artworks of High School Students
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนแบบผสมผสาน วิชาศิลปศึกษาตามแนวทางการคิดเชิงออกแบบร่วมกับการเรียนศิลปะปฏิบัติ ที่บูรณาการเครื่องมือทางปัญญาเพื่อพัฒนาความคิดสร้างสรรค์ในการสร้างผลงานศิลปะของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย
This research aims to create a model, study the model result and certify the blended instructional model with designed thinking methods and practical arts learning integrated cognitive tools via cloud computing to develop ...
A DEVELOPMENT OF THE BLENDED INSTRUCTIONAL MODEL USING DESIGN BASED LEARNING WITH SCAMPER TECHNIQUE TO ENHANCE CREATIVE EDUCATIONAL INNOVATION ABILITY OF PRE-SERVICE TEACHERS AT RAJABHAT UNIVERSITY
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนแบบผสมผสานโดยใช้การออกแบบเป็นฐานร่วมกับเทคนิคสแคมเพอร์ เพื่อส่งเสริมความสามารถในการออกแบบนวัตกรรมการศึกษาสร้างสรรค์ของนักศึกษาครู มหาวิทยาลัยราชภัฏ
This research aimed 1) to create blended learning model 2) to test blended learning model, and 3) to provide blended learning model. The sample was the 23 pre-service teachers at Muban Chombueng Rajabhat University. The ...