Search
Now showing items 1-3 of 3
A META–ANALYSIS OF APPLICATION OF SUFFICIENCY ECONOMYPHILOSOPHY PRINCIPLE INTEGRATED LEARNING IN BASIC EDUCATION
;
การวิเคราะห์อภิมานการประยุกต์ใช้หลักปรัชญาของเศรษฐกิจพอเพียงในการจัดการเรียนรู้ในระดับการศึกษาขั้นพื้นฐาน
The purpose of this research were: 1) To analyze the basic characteristics of research related to the application of sufficiency economy philosophy principle integrated learning in basic education 2) To analyze metacognition ...
Guidelines of developing classroom research competency
for teachers in primary school: Complete Needs Assessment
;
แนวทางการพัฒนาสมรรถนะการทำวิจัยในชั้นเรียนของครูผู้สอน
ระดับประถมศึกษา : การประเมินความต้องการจำเป็นสมบูรณ์
This research collected data form questionnaire developed by the researcher; the data were filled up to by 303 teachers from the Phetchaburi Primary Educational Service Area office 1. Data analyzed by using basic statistics ...
THE DEVELOPMENT OF INDICATORS FOR SECONDARYCHINESE TEACHERS COMPETENCY
;
การพัฒนาตัวบ่งชี้สมรรถนะครูสอนภาษาจีนระดับมัธยมศึกษา
The purposes of this research were to 1) develop the indicators of competent Chinese teachers in secondary school level 2) investigate the consistency of modelling measures, implemented by the researcher, of qualified ...