Search
Now showing items 1-3 of 3
The structure relationship of entrepreneurial orientation marketing capability and innovation management influence of firm performance of small and medium enterprises in the lower central region of Thailand
;
ความสัมพันธ์เชิงโครงสร้างการมุ่งเน้นความเป็นผู้ประกอบการ ความสามารถทางการตลาดและการจัดการนวัตกรรมที่มีอิทธิพลต่อผลการดำเนินงานของวิสาหกิจขนาดกลาง และขนาดย่อมในเขตภาคกลางตอนล่างของประเทศไทย
In this thesis, the researcher examines 1) the influence of entrepreneurial orientation marketing capability and innovation management influence of firm performance of small and medium enterprises in the lower central ...
A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of Thailand
;
แบบจำลองความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของการมุ่งเน้นความเป็นผู้ประกอบการ การมุ่งเน้นตลาดและการมุ่งเน้นการเรียนรู้ที่มีอิทธิพลต่อผลการดำเนินงานของธุรกิจบริการขนส่งในเขตภาคตะวันออกของประเทศไทย
In this thesis, the researcher examines (1) the conditions of business performance; investigates (2) the influence of components on business performance; and constructs (3) a causal relationship model of business performance ...
The Structural Relationship of Market Orientation and Eco Innovation Influence of Business Performance in Industry Manufacturing of Automotive Assembly Components in Thailand: Analysis of The Moderating Role of Environmental Turbulence
;
ความสัมพันธ์เชิงโครงสร้างการมุ่งเน้นตลาดและนวัตกรรมเพื่อสิ่งแวดล้อมที่มีอิทธิพลต่อผลการดำเนินงานของธุรกิจในอุตสาหกรรมการผลิตชิ้นส่วนประกอบยานยนต์ในประเทศไทย: การวิเคราะห์อิทธิพลกำกับความผันผวนของสภาพแวดล้อมทางธุรกิจ
In this research, the objectives were (1) to examine the conditions of business performance, (2) to study the influence of components on business performance, and (3) to create a structural relationship model of business ...