Browsing Theses (Master's degree) - Hotel and Tourism Management (International Program) / วิทยานิพนธ์ – การจัดการโรงแรมและการท่องเที่ยว (หลักสูตรนานานชาติ) by Subject "AMBIENT SCENT"
Now showing items 1-1 of 1
-
THE IMPACT OF CUSTOMER PERCEPTION TOWARD THE SPA'S SCENT TO BRAND RECOGNITION AND CONSEQUENT RESULT TO BRAND EXTENSION ON RELATED OLFACTORY PRODUCTS IN SPAS : A CASE STUDY OF ELEMIS SPA BANGKOK
Collection: Theses (Master's degree) - Hotel and Tourism Management (International Program) / วิทยานิพนธ์ – การจัดการโรงแรมและการท่องเที่ยว (หลักสูตรนานานชาติ)Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-01-08)Human is a specific creature that significantly controls his own physicality and mentality via intellectual brain, which is inextricably linked with nerve fiber and neurotransmitters to generate sensory system and external ...