Search
Now showing items 1-7 of 7
DEVELOPMENT OF A BUSINESS ENGLISH READING COOPERATIVE LEARNING MODELTO ENHANCE READING COMPREHENSION, CRITICAL READING SKILLS AND BUSINESS ETHIC AWARNESS FOR UNDERGRADUATE STUDENTS OF THE FACULTY OF MANAGEMENT SCIENCE, SILPAKORN UNIVERSITY
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนรู้แบบร่วมมือในการอ่านภาษาอังกฤษเชิงธุรกิจ เพื่อส่งเสริมทักษะการอ่านเพื่อความเข้าใจ การอ่านอย่างมีวิจารณญาณ และความตระหนักด้านจริยธรรมธุรกิจ สำหรับนักศึกษาปริญญาตรีคณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยศิลปากร
The purposes of this research were: 1) to study the problems and needs in developing a Business English Reading Cooperative Learning Model to enhance reading comprehension, critical reading skills and business ethic ...
DEVELOPMENT OF INSTRUCTIONAL MODEL BY INTEGRATING LANGUAGE-BASED, LITERATURE-BASED AND EXPERIENCE-BASED APPROACH TO ENHANCEREADING COMPREHENSION AND SUMMARY WRITING OF UNDERGRADUATE STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนโดยบูรณาการแนวการสอนที่เน้นภาษา วรรณกรรม และประสบการณ์ เพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจและเขียนสรุปความของนักศึกษาระดับปริญญาบัณฑิต
The purposes of this research were to: 1) develop an instructional model based on Language-based, Literature-based and Experience-based Approach to enhance reading comprehension and summary writing ability of undergraduate ...
THE DEVELOPMENT OF READING INSTRUCTIONAL MODEL USING A TASK-BASED READING STRATEGY AND ONLINE LEARNING ACTIVITIES TO ENHANCE READING COMPREHENSION AND CRITICAL READING ABILITY OF UNDERGRADUATE STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบการสอนอ่านภาษาอังกฤษแบบเน้นภาระงานร่วมกับบทเรียนออนไลน์เพื่อพัฒนาความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษเพื่อความเข้าใจและการอ่านเชิงวิเคราะห์สำหรับนักศึกษาปริญญาตรี
The purposes of this research were to: 1) study the efficiency of the Reading instructional model using task-based reading strategy and online learning activities to enhance reading comprehension and critical reading ability ...
THE DEVELOPMENT OF INSTRUCTIONAL MODEL BY THINKING-BASED LEARNING TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION ABILITIES AND ANALYTICAL THINKING SKILLS OF UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบการจัดการเรียนรู้โดยใช้การคิดเป็นฐานเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษเพื่อความเข้าใจเเละทักษะการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย
The objectives of this research were to: 1) develop and find the quality of the development of the instructional model by thinking-based learning to enhance English reading comprehension abilities and analytical thinking ...
การพัฒนารูปแบบการสอนกลวิธีการอ่านอินเทอร์เน็ตไฮเปอร์เท็กซ์โดยเน้นภาระงานเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจ และคุณลักษณะการเรียนรู้ด้วยการนำตนเองของนักศึกษาระดับปริญญาตรี
การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ 1.เพื่อพัฒนารูปแบบการสอนกลวิธีการอ่านอินเทอร์เน็ตไฮเปอร์เท็กซ์โดยเน้นภาระงานเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจและคุณลักษณะการเรียนรู้ด้วยการนำเองของนักศึกษาระดับปริญญาตรี ...
The Development of an English Reading Instructional Model
through Problem-Based Learning Integrated with Collaborative
Strategic Reading to Enhance Reading Comprehension Ability
and Reading Strategy Use for Undergraduates
;
การพัฒนารูปแบบการสอนอ่านภาษาอังกฤษโดยใช้การเรียนแบบใช้ปัญหาเป็นฐาน
ร่วมกับกลวิธีการอ่านแบบร่วมมือเพื่อส่งเสริมความสามารถทางการอ่าน
เพื่อความเข้าใจและการใช้กลวิธีในการอ่านสำหรับนักศึกษาระดับปริญญาตรี
The objectives of this Research and Development were to: 1) study and develop an English reading instructional model through problem-based learning integrated with collaborative strategic reading to enhance reading ...








