Browsing by Subject "Trust"
Now showing items 1-9 of 9
-
A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers Bangkok and metropolitan region
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 25/11/2022)The objectives of this study is (1) The level of perceived risk, trust, perceived efficiency, attitude and consumers purchase intention to buying online products of generation baby boomers and generation x (2) Perceived ... -
Emotional Marketing and Online Experiences Influencing Trust and Brand Loyalty of Thai fans towards South Korean Artist Products in E-marketplace.
Collection: Theses (Master's degree) - Business Innovation Management/ วิทยานิพนธ์ – การจัดการนวัตกรรมทางธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 25/11/2022)The objective of the study was to examine emotional marketing and online experiences influencing to trust and brand loyalty of South Korean Artists through E-Marketplace of Thai fans. The sample of the research is ... -
FACTORS AFFECTING INTENTION TO USE ELECTRONIC SERVICE VIA MOBILE BANKING OF GOVERMENT SAVING BANK IN RATCHABURI PROVINCE
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 18/6/2021)The purpose of this paper was to identify the main factors that influence the usage. The samples of this Factors affecting intention to use electronic service via mobile banking of Government saving bank in ratchaburi ... -
The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western Region
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 26/11/2021)The objectives of this study are to study 1) the influence of leader-member exchange and trust toward job satisfaction 2) the impact of leader-member exchange on organizational citizenship behavior and 3) the influence of ... -
Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 4/7/2023)The objective of this research was to study (1) the level of Subjective Norm, Trust, Leader Member Exchange, Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior. (2) the influence of Subjective Norm, Trust and Leader Member ... -
Trust as a mediator of the ralationship between Facebook live-streaming and purchase intention : applying stimulus-organism-response (S-O-R) paradigm
Collection: Pride & Awards 2021 - ICT / ผลงานโดดเด่นปี 2564 - ทส.Type: Research(2021)Facebook is the most popular social media in Thailand. Because it is easy to use and useful, technology is developed, and new features created. Nowadays, Facebook is using a new formal known as broadcasting via Facebook ... -
ความสัมพันธ์ระหว่างความไว้วางใจและความผูกพันต่อองค์กร กรณีศึกษา โรงไฟฟ้าเอกชนขนาดเล็กในเขตอำเภอบางปะกง จังหวัดฉะเชิงเทรา
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2011) -
ความสัมพันธ์ระหว่างความไว้วางใจในผู้บังคับบัญชา และความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานบริษัท วิริยะประกันภัย จำกัด (มหาชน) สำนักงานใหญ่
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
คุณลักษณะนักลงทุนและการรับรู้ศักยภาพการดำเนินงานของกองทุนที่มีต่อความไว้วางใจและความจงรักภักดีต่อกองทุนรวมหุ้นระยะยาวบริษัทหลักทรัพย์จัดการกองทุนกสิกรไทย จำกัด มหาชน
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014)