Now showing items 1-2 of 2

    • Thumbnail

      FACTOR ANALYSIS OF FASHION INTERNATIONAL LUXURY BRAND PERCEPTION : A CASE STUDY OF BALENCIAGA BRAND WITH GENERATION-Y CONSUMER 

      Collection: Theses (Master's degree) - Business Innovation Management/ วิทยานิพนธ์ – การจัดการนวัตกรรมทางธุรกิจ
      Type: Thesis
      Jutiporn RADSADONDEE; จุติพร ราษฎรดี; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences (Silpakorn University, 18/6/2021)
      The purposes of this research were 1) to explore the fashion brand perception of Balenciaga brand of Generation-Y consumers and 2) to analyze the perceived factors of fashion brand of Balenciaga’s Generation-Y consumers. ...
    • Thumbnail

      แนวทางการออกแบบพื้นที่สาธารณะที่ตอบรับกับพฤติกรรมของคนรุ่นใหม่ 

      Collection: Theses (Master's degree) - Urban Design / วิทยานิพนธ์ - การออกแบบชุมชนเมือง
      Type: Thesis
      ธนกร จุดาศรี (มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-08-03)
      งานวิจัยชิ้นนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาแนวทางการออกแบบพื้นที่สาธารณะที่ตอบรับกับพฤติกรรมของคนรุ่นใหม่ โดยรวบรวมข้อมูลทฤษฎี แนวคิดเกี่ยวกับพื้นที่สาธารณะและพฤติกรรมของกลุ่มคนรุ่นใหม่ รวมทั้งการสอบถามความคิดเห็นของกลุ่มตัวอย่าง ...


      Copyright  ©  2025 Silpakorn University Central Library All Rights Reserved.
      Theme by 
      Atmire NV