Browsing by Subject "การเรียนการสอนแบบผสมผสาน"
Now showing items 1-8 of 8
-
The Development of a Blended Instructional Model Using Augmented Reality and Innovative Design Based Learning to Enhance Abilities in Creative Jewely Design of Undergraduate Students
Collection: Theses (Ph.D.) - Educational Technology / ดุษฎีนิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 1/7/2022)A research and development has a purpose to (1) study current condition and needs of blended instructional model; (2) design and create instructional model; (3) conduct an experiment to study the effect of blended instructional ... -
The development of an instructional model using blendedlearning with collaborative learning to enhance Englishreading ability of English Teaching Program studentsin the faculty of Education, Rajabhat universities
Collection: Theses (Ph.D) - Curriculum and Instruction / ดุษฎีนิพนธ์ - หลักสูตรและการสอนType: Thesis(Silpakorn University, 4/7/2023)The objectives of this research were 1. to study English reading problems of university students 2. to develop the instructional model 3. to try out the instructional model to develop reading abilities 3.1) to survey the ... -
EFFECTS OF BLENDED LEARNING BY USING DESIGN THINKING PROCESS IN VISUAL PROGRAMMING TO ENHANCE CREATIVITY IN INNOVATION DEVELOPMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTS
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Technology / วิทยานิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 4/7/2023)The purposes of this research were 1) to develop blended learning activities by using a design thinking process combined with visual programming to enhance creative thinking in high school students, resulting ... -
ปฎิสัมพันธ์ระหว่างการเรียนร่วมกันแบบผสมผสานที่ใช้เทคนิคการฝึกคิดแนวข้างต่างกันกับนักศึกษาที่มีระดับความคิดสร้างสรรค์ต่างกันที่ส่งผลต่อความคิดสร้างสรรค์ของนักศึกษา คณะนิเทศศาสตร์ สาขาวิชาการโฆษณา
Collection: Theses (Ph.D) - Curriculum and Instruction / ดุษฎีนิพนธ์ - หลักสูตรและการสอนType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2012) -
ผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสานด้วยกิจกรรมการเรียนแบบแก้ปัญหาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ 2 ที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนสิรินธรราชวิทยาลัย
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Technology / วิทยานิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2012) -
ผลการจัดการเรียนรู้แบบผสมผสานด้วยวิธีสอน Big Six Skills เรื่องหลักและวิธีการแก้ปัญหาด้วยกระบวนการทางเทคโนโลยีสารสนเทศของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Collection: Theses (Master's degree) - Architectural Heritage Management and Tourism / วิทยานิพนธ์ - การจัดการมรดกทางสถาปัตยกรรมกับการท่องเที่ยวType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014) -
ผลการเรียนแบบผสมผสานทีมีต่อความสามารถในการประกอบคอมพิวเตอร์ของนักเรียนระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพ(ปวช.) สาขาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ เรื่องการติดตั้งประกอบเครื่องคอมพิวเตอร์
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Technology / วิทยานิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
ผลการเรียนแบบผสมผสานวิชาประวัติศาสตร์เรื่องสมัยก่อนประวัติศาสตร์ในดินแดนไทยที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนยอแซฟอุปถัมภ์
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Technology / วิทยานิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2014)