Search
Now showing items 1-7 of 7
THE DEVELOPMENT OF CRITICAL READING ABILITY OF MATTHAYOMSUKSA FOUR STUDENTS BY USING THE SQ5R METHOD
;
การพัฒนาความสามารถด้านการอ่านอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4ด้วยการจัดการเรียนรู้โดยวิธีสอนแบบ SQ5R
The purposes of this research were to 1) compare critical reading ability of Matthayomsuksa 4 students before and after learning by using the SQ5R method and 2) study the students’ opinions towards the SQ5R method. The ...
A STUDY OF ACHIEVEMENT ON THAI LITERATURE OF MATTHAYOMSUKSA 4 STUDENTS BASED ON THE READER-RESPONSE THEORY WITH RCA TECHNICAL QUESTIONS
;
การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์การเรียนวรรณคดีไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 ด้วยวิธีการจัดการเรียนรู้ตามทฤษฎีตอบสนองผู้อ่าน ร่วมกับการใช้เทคนิคคำถามแบบ RCA
the purpose of this researh were to 1) compare thai literature achievement of mathayomsuksa 4 student before and after learning based on reader-response theory with RCA technical questions 2) investigate the opinons of ...
THE DEVELOPMENT OF ANALYTICAL READING ABILITY OF MATTHAYOMSUKSA TWO STUDENTS BY USING SQ4R METHOD AND MIND-MAPPING TECHNIQUE
;
การพัฒนาความสามารถในการอ่านเชิงวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้วิธีสอนแบบ SQ4R ร่วมกับแผนที่ความคิด
The purpose of pre - experimental designs were to 1) compare analytical reading ability of mathayomsuksa two students before and after learning by using SQ4R method and Mind – Mapping technique 2) study the opinions of ...
A DEVELOPMENT OF MATHAYOMSUKSA 4 STUDENTS’ CRITICAL READING ACHIEVEMENT FOR ONLINE READING TEXTS USING QUEST METHOD
;
การพัฒนาผลสัมฤทธิ์การอ่านสื่อออนไลน์อย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โดยใช้การจัดการเรียนรู้ด้วยวิธี QUEST
The purposed of this research were 1) to compare the achievement in critical reading for online reading texts of Mathayomsuksa 4 students before and after learning by using QUEST method, and 2) to study Mathayomsuksa 4 ...
A STUDY OF ACHIEVEMENT ON THAI LITERATURE OF MATTHAYOMSUKSA 4 STUDENTS TAUGHT BY CREATIVITY- BASED LEARNING
;
การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวรรณคดีไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 ที่จัดการเรียนรู้
โดยใช้รูปแบบการสอนแบบสร้างสรรค์เป็นฐาน
The purpose of experimental designs were to: 1) compare Thai literature achievement of mathayomsuksa 4 students before and after being taught by the Creativity-Based Learning 2) investigate the opinions of mathayomsuksa 4 ...
THE DEVELOPMENT OF LEARNING ACHIEVEMENT ON WORDS SPELLING WRITING AND SOCIAL SKILLS OF PRATHOMSUEKSA 3 STUDENTS TAUGHT BY USING COOPERATIVE LEARNING TGT TECHNIQUEAND EXERCISES
;
การพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน เรื่อง การเขียนสะกดคำและทักษะทางสังคมของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โดยการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือเทคนิค TGTร่วมกับแบบฝึก
The purposes of this research were to 1) compare the achievement of learning words spelling writing of Prathomsueksa 3 students, before and after learning words spelling writing by using cooperative learning TGT technique ...
The development of learning achievement in critical reading of the fifth grade students using SQ4R techniques with Lower Esan literature
;
การพัฒนาผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านเชิงวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ด้วยการจัดการเรียนรู้เทคนิค SQ4R ร่วมกับวรรณกรรมท้องถิ่นอีสานใต้
The purposes of this research were 1) to compare the learning achievement of critical reading skill of the fifth grade students before and after being taught by SQ4R techniques with the South-Northeastern local literature, ...