Search
Now showing items 1-2 of 2
The Development of the Tales Writing Learning Model for Undergraduate Students by Using Structuralism and Constructivism Theories
;
การพัฒนารูปแบบการเรียนรู้การเขียนนิทานสำหรับนักศึกษาระดับปริญญาบัณฑิตโดยใช้ทฤษฎีโครงสร้างนิยมร่วมกับทฤษฎีการสร้างความรู้ด้วยตนเอง
The purposes of this research were to: 1) construct tales - writing learning model for undergraduate students by using Structuralism and Constructivism theories 2) study the effectiveness of tales - writing learning model ...
THE DEVELOPMENT OF READING INSTRUCTIONAL MODEL USING METACOGNITIVE READING STRATEGIES, EXPLICIT INSTRUCTION AND THINK-ALOUD APPROACH TO ENHANCE READING ABILITIES AND SELF-REGULATION ABILITIES OF UNIVERSITY STUDENTS
;
การพัฒนารูปแบบการสอนอ่านภาษาอังกฤษแบบเน้นกลวิธีอภิปัญญาโดยการสอนแบบชัดแจ้งและการบอกความคิดเพื่อเสริมสร้างความสามารถในการอ่านภาษาอังกฤษและการกำกับตนเองของนักศึกษาระดับปริญญาตรี
The objectives of this research were to; 1) develop and determine the efficiency of Metacognitive-Explicit Reading Strategy with Think-aloud Approach to Enhance Reading Abilities and Self-regulation Abilities of University ...