Browsing by Subject "FLIPPED CLASSROOM"
Now showing items 1-4 of 4
-
THE DEVELOPMENT OF EXERCISE PROBLEM SOLVING ABILITY BY USING KWDL TECHNIQUE TOGETHER WITH FLIPPED CLASSROOM TO FOR THE STUDENTS IN FOURTH GRADE
Collection: Theses (Master's degree) - Curriculum and Surpervision / วิทยานิพนธ์ – หลักสูตรและการนิเทศType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this research were 1.To assess the fundamental and needs for development of exercises for solving mathematic problems by using KWDL technique together with Flipped Classroom for the students in fourth grade. ... -
THE DEVELOPMENT OF LEARNING ACHIEVEMENT ANDTHE SYSTEMATIC THINKING ABILITY OF THE GEOGRAPHICAL LEANING OF MATHAYOMSUKSA 5 STUDENTS BY INQUIRY BASED LEARNING WITH FLIPPED CLASSROOM
Collection: Theses (Master's degree) - Teaching Social Studies / วิทยานิพนธ์ – การสอนสังคมศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this research were to 1) compare to the pretest-posttest of the geographical learning of mathayomsuksa 5 students by Inquiry Based Learning with Flipped Classroom. 2) study the development of learning ... -
THE EFFECTS OF FLIPPED CLASSROOM TEACHING WITH WEB APPLICATION USING CASE BASED LEARNING ON PROBLEM-SOLVING SKILLS IN COMPUTER PROGRAMMING OF TENTH GRADE STUDENT
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Technology / วิทยานิพนธ์ – เทคโนโลยีการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 12/7/2019)The purposes of this research were: 1) to study the student’s abilities in problem solving skill that learned by flipped classroom teaching with web application using case-based learning. 2) to compare pretest and posttest ... -
การพัฒนารูปแบบการจัดการเรียนรู้วิทยาศาสตร์โดยใช้โครงงานร่วมกับเทคนิคการสืบเสาะ หาความรู้ ตามแนวคิดห้องเรียนกลับด้านเพื่อเสริมสร้างความสามารถในการสร้างนวัตกรรม และจิตวิทยาศาสตร์ของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Collection: Theses (Master's degree) - Curriculum and Surpervision / วิทยานิพนธ์ – หลักสูตรและการนิเทศType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-07-28)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์การวิจัยเพื่อ 1)พัฒนาและหาประสิทธิภาพของรูปแบบการจัดการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ โดยใช้โครงงานร่วมกับเทคนิคการสืบเสาะหาความรู้ ตามแนวคิดห้องเรียนกลับด้าน เพื่อเสริมสร้างความสามารถในการสร้างนวัตกร ...