Browsing by Subject "การตัดสินใจ"
Now showing items 1-20 of 49
-
THE DECISION - MAKING FACTORS OF SCHOOL ADMINISTRATORS UNDER THE CHURCH OF CHRIST IN THAILAND
Collection: Theses (Ph.D) - Educational Administration / ดุษฎีนิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(Silpakorn University, 1/7/2022)The research objectives were to determine: (1) the factors of decision-making of school administrators under The Church of Christ in Thailand and (2) the confirmatory results for decision-making factors of school ... -
Factors Affecting Decision Making to invest in Digital Salak on MyMo of the Government Savings Bank Customers
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 18/6/2021)The purposes of this research were 1) to study the level of marketing communication, technology acceptance and decision making to invest in Digital Salak on MyMo of the Government Savings Bank customers 2) to study marketing ... -
Guidelines for Lighting and Color Design in Cosmetic Stores
Collection: Theses (Master's degree) - Architecture / วิทยานิพนธ์ - สถาปัตยกรรมType: Thesis(Silpakorn University, 1/7/2022)Nowadays, there is diversity in cosmetic industry. Customers who visit cosmetic stores vary in terms of gender and age. This diversity may affect customer preference and buying decision. The use of appropriate colour schemes ... -
MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCE
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 10/7/2020)This research is quantitative. The objectives of this research were: 1. to study marketing factors the decision to consume premium fruit : case study the consumer in Banpong District, Ratchaburi Province. 2. to study the ... -
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 12/6/2020)This study aimed to examine Government Savings Bank customers’ demographics and marketing mix factors affecting their decision in using credit card. Data was collected using questionnaire to the customers of Banglen Branch ... -
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCE
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 12/6/2020)Research Marketing mix factors affecting the decision to use Krungthai NEXT services of Krung Thai Bank Public Company Limited customers in Nakhon Pathom province The objective is to study demographic factors affecting the ... -
Re-purchase Decision of Consumers: Case study of Toyota NakhonPathom’s Toyota Dealer Co., Ltd.’s Customers
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 1/7/2022)This research carried out to study Re-purchase Decision of Consumers: Case study of Toyota NakhonPathom’s Toyota Dealer Co., Ltd.’s Customers. Was using a qualitative research approach. and using in-depth interviews to ... -
Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population Bangkok
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(Silpakorn University, 18/6/2021)The objective of this research is to study the service marketing strategies that affect the decision making process of using computer repair shops and to compare the differences in the decision to choose the computer repair ... -
กลยุทธ์การตลาดกับการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษา ในโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2560-05-15)การวิจัยในครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อทราบ 1) กลยุทธ์การตลาด 2) การตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาในโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย 3) ความสัมพันธ์ระหว่างกลยุทธ์การตลาดกับการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาในโรงเรียนกวด ... -
การดำเนินการตามกลยุทธ์การตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยคริสเตียน
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2009) -
การตัดสินใจของผู้บริหารกับการบริหารงานวิชาการในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2560-04-19)การวิจัยนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อทราบ 1) การตัดสินใจของผู้บริหารในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน 2) การบริหารงานวิชาการในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน 3) ความสัมพันธ์ระหว่างการตัดสินใจของผู้บริหารกับ การบริหารงานวิชา ... -
การตัดสินใจของผู้บริหารกับการปฏิบัติงานของครูโรงเรียนมัธยมศึกษา
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2013) -
การตัดสินใจของผู้บริหารสถานศึกษาของโรงเรียนวัดนางสาว (ถาวรราษฎร์บำรุง) สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาสมุทรสาคร
Collection: Theses (Master's degree) - Educational Administration / วิทยานิพนธ์ - การบริหารการศึกษาType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2558-10-07)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อทราบ 1) การตัดสินใจของผู้บริหารสถานศึกษาโรงเรียนวัดนางสาว (ถาวรราษฎร์บำรุง) สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาสมุทรสาคร และ 2) เพื่อทราบความแตกต่างของความคิดเห็นเกี่ยวกับการตัดส ... -
การตัดสินใจเช่าคลังสินค้าของสถานประกอบการในคลังสินค้า บริษัท โชติธนวัฒน์ จำกัด
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-08-01)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อ การตัดสินใจเช่าคลังสินค้าของสถานประกอบการในคลังสินค้า บริษัท โชติธนวัฒน์ จำกัด ประชากรที่ใช้ในการวิจัย คือ สถานประกอบการผู้ใช้บริการเช่าคลังสินค้าในบริษัท โชติธนวัฒน์ จำกัด มีทั้งสิ้น ... -
การตัดสินใจเช่าหอพักของนักศึกษามหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ วิทยาเขตกำแพงแสน
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2011) -
การพัฒนาเกณฑ์การคัดเลือกใช้บริษัทตัวแทนเพื่อศึกษาต่อประเทศสิงคโปร์
Collection: Theses (Master's degree) - Entrepreneurship / วิทยานิพนธ์ – การประกอบการType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2015)การวิจัยเรื่องนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อวิจัยเอกสารสำหรับจัดทำประเด็นของเกณฑ์การตัดสินใจเลือกใช้บริษัทตัวแทนเพื่อศึกษาต่อประเทศสิงคโปร์ และประยุกต์เทคนิคการวิจัยอนาคต EDFR สำหรับพัฒนาเกณฑ์การตัดสินใจใช้บริษัทตัวแทนเพื่อศึกษา ... -
การพัฒนาเกณฑ์การตัดสินใจเพื่อกำหนดกลยุทธ์การเข้าร่วมงานจัดแสดงสินค้าระดับนานาชาติของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมอาหาร
Collection: ดุษฎีนิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2015)การวิจัยมีวัตถุประสงค์หลักในการพัฒนาเกณฑ์การตัดสินใจเพื่อกำหนดกลยุทธ์การเข้าร่วมงานจัดแสดงสินค้าระดับนานาชาติของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมอาหาร ใช้ระเบียบวิธีวิจัยแบบการวิจัยและพัฒนา โดยการวิจัยเอกสารและการสัมภาษณ์เชิงลึกกับ ... -
การวิเคราะห์เส้นทางการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เวชสำอางค์เดอร์มาลิส สกินแคร์
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2016)การศึกษาวิจัยเรื่องการวิเคราะห์เส้นทางการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เวชสำอางเดอร์มาลิสสกินแคร์ มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษากระบวนการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เวชสำอางเดอร์มาลิส สกินแคร์และเพื่อตรวจสอบความสอดคล้องระหว่างโมเดลโครงสร้างเส ... -
การเลือกใช้บริการบัตรออมสินวีซ่าเดบิต สมาร์ทไลฟ์ ธนาคารออมสินภาค 3 กรุงเทพมหานคร
Collection: Theses (Master's degree) - Business Administration / วิทยานิพนธ์ – บริหารธุรกิจType: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2559-07-21)การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการเลือกใช้บริการบัตรออมสินวีซ่าเดบิต สมาร์ทไลฟ์ ของลูกค้าธนาคารออมสินภาค 3 กรุงเทพมหานครโดยใช้ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด และปัจจัยการให้บริการ ประกอบด้วย ด้านคุณภาพและการให้บริการแ ... -
ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลกับสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ภายใต้การกำกับของธนาคารแห่งประเทศไทย ของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม
Collection: วิทยานิพนธ์Type: Thesis(มหาวิทยาลัยศิลปากร, 2010)